วันจันทร์ที่ 1 กุมภาพันธ์ พ.ศ. 2553

ADAKAN ALIRAN SEKOLAH BAHASA THAI DI MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam ingin menyuarakan kepada kerajaan supaya adakan aliran bahasa thai di malaysia seperti kaum-kaum yang lain terdapat di malaysia iaitu cina dan india ada sekolah tersendiri untuk belajar aliran cina dan india,Saya sebagai ahli persatuan siam malaysia memberi pandangan saya kepada pihak kementerian pendidikan supaya dapat mempertimbangkan permohonan saya ini,Walaupun saya sebagai penduduk kampung wat olak madu,padang serai,Kedah,ingin memberi perbincangan mengenai sekolah bahasa thai di malaysia.Bagi saya sepatutnya kerajaan mahu memberi satu keadilan kepada rakyat siam malaysia dengan adanya kelas tersendiri.Malah masyarakat yang bukan keturunan siam dapat belajar aliran bahasa thai di malaysia.Tujuan saya menulis blog ini adalah untuk kebaikan bersama rakyat satu malaysia.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น